Toimitusehdot

Foodlove Enterprises Oy 3219685-3 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yrityksille ja yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen, tuotteiden ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Arvonlisäveron osuus on eriteltynä laskussa tai kuitissa.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: myynti@foodlove.fi

Puhelin: 0400-704830

Postiosoite: Ojaniituntie 3 A 1, 01820 Klaukkala 

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: helpdesk@vismapay.com

Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)

Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitus

Tilauksia vastaanotetaan arkipäivisin klo 9-17. Viikonloppuna, pyhinä tai arkisin klo17 jälkeen tehty tilaus siirtyy seuraavalle arkipäivälle.

Tuotteiden normaalitoimitus (herkkukorit) tai kylmätoimitus (herkkuboksit, annokset) voidaan tehdä minimissään kahden arkipäivän päähän tilaushetkestä pääkaupunkiseudulle. 

Esimerkiksi jos tilaat tiistaina tuotteet, on ensimmäinen mahdollinen toimituspäivä torstaina tai mikäli tilaat tuotteet torstaina, on ensimmäinen mahdollinen toimituspäivä seuraavan viikon tiistai. Arkipyhät lasketaan lisäpäiviksi toimitukseen, kuten myös lauantai ja sunnuntai.

Toimitusalue on: Helsinki, Vantaa, Espoo, Kauniainen, Klaukkala, Nurmijärvi, Tuusula, Hyvinkää, Järvenpää.

Varmistamme aina toimituksen ajankohdan ennen tuotteiden valmistusta sähköpostilla tai puhelimitse. Yläraja kylmätoimitukselle yhteen osoitteeseen on tällä hetkellä noin 48 kpl kylmänä toimitettavaa annosta. Ota yhteyttä, jos tilauksen toimituksessa on kysyttävää: myynti@foodlove.fi. 

Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Tilaaja on velvollinen antamaan tilauksen toimitusosoitteen oikeassa muodossa tilauksentekohetkellä. Tilaaja vastaa paketin toimittamisen lisäkustannuksista, mikäli toimitus joudutaan uusimaan virheellisten osoitetietojen takia.

Annetut toimituskulut koskevat toimitusta yhteen suomalaiseen osoitteeseen. Yhtä tilausta ei voi jakaa toimitettavaksi kahteen eri osoitteeseen ellei siitä ole erikseen sovittu verkkokaupan ja tilaajan välillä.

Tilatut tuotteet ovat tilaajan vastuulla siitä hetkestä alkaen, kun toimitus saapuu annettuun toimitusosoitteeseen. Foodlove ei ota vastuuta tuotteesta, joka on pilaantunut siksi, ettei tuotetta ole käytetty ajoissa tai sitä ei ole säilytetty kylmälaitteessa ennen tuotteen käyttämistä.

Mikäli tuote on vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 24 tunnin kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista tuotteista tulee viipymättä ilmoittaa verkkokaupalle.

Foodlove pyrkii päivittämään verkkokauppaan ajantasaista saatavuustietoa tilattavista tuotteista. Foodlove ei kuitenkaan vastaa verkkokaupan tietojen oikeellisuudesta eikä siten voi vastata siitä, että tuotetta on varmasti saatavilla, vaikka verkkokaupan tietojen perusteella tuotetta näyttäisi olevan tilattavissa. Mikäli tilauksen vastaanottamisen jälkeen käy ilmi, että tilattu tuote on loppunut tilapäisesti tai pysyvästi, Foodlove ilmoittaa tästä tilaajalle sähköpostitse tai puhelimitse. Foodlove voi korvata tllauksen tuotteen vastaavalla tuotteella, mikäli tuotteen saatavuudessa on ongelmia.

Viallinen tai vioittunut ruoka-tuote

Herkästi pilaantuvia ruokatuotteita ei voi palauttaa, eikä niitä hyvitetä. Pakkaamme kaikki lähettämämme tilaukset itse. Käsittelemme lähetettäviä tuotteita hyvin varovaisesti, joten on hyvin epätodennäköistä, että kukaan vastaanottaisi vioittuneen tai pilaantuneen tuotteen. Jos näin kuitenkin käy, sinun tulee ilmoittaa siitä meille 24 tunnin sisällä ruokatoimituksen vastaanottamisesta. Pyydämme sinua lähettämään meille kuvan viallisesta tuotteesta ja lyhyen kuvauksen viasta, minkä jälkeen voimme korvata tai hyvittää tuotteen sinulle.

Tämä ei kuitenkaan koske sellaista tilannetta, jossa huomaat, ettet vain pidä tuotteen mausta. Esimerkiksi Manchego-juusto, joka on toisen makuun liian mieto, voi jollekin toiselle olla liian voimakkaan makuinen. Pyrimme antamaan mahdollisimman täsmällistä tietoa tuotekuvauksissa, ja siksi kehotamme lukemaan ne huolellisesti ennen tilaamista.

Palautukset (muut kuin herkästi pilaantuvat ruoka-tuotteet)

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet, jotka eivät ole herkästi pilaantuvia ruoka-tuotteita. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä myynti@foodlove.fi ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen varmistettua toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse. Tilauksen varmistamisen ja maksamisen jälkeen tilausta ei voi perua, vaan tilausta ryhdytään valmistamaan.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme myynti@foodlove.fi

Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.