Toimitusehdot
Foodlove Enterprises Oy 3219685-3 myy catering palvelua yrityksille ja yksityishenkilöille pääkaupumkiseudulle. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen, tuotteiden ja hintojen muutoksiin. Ruokien ja toimituksen hintaan lisätään arvonlisävero. Arvonlisäveron osuus on eriteltynä laskussa.
Yhteystiedot
Sähköposti: myynti@foodlove.fi
Puhelin: 0400-704830
Postiosoite: Ojaniituntie 3 A 1, 01820 Klaukkala
Cateringin tilaaminen
Tilattava catering valitaan verkkosivuilla lisäämällä halutut ruoat tilaukseen. Catering tilaus lähetetään valintojen jälkeen painamalla ”Lähetä tilaus” -painiketta . Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse kahden arkipäivän kuluessa. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet, tomitusajankohta sekä hinta. Tarvittaessa tilaus käydään vielä puhelimitse erikseen yhdessä läpi.
Maksaminen
Toimitus
Tilauksia vastaanotetaan arkipäivisin klo 9-17. Viikonloppuna, pyhinä tai arkisin klo17 jälkeen tehty tilaus siirtyy seuraavalle arkipäivälle.
Ruokien toimitus voidaan tehdä minimissään viikon päähän tilaushetkestä pääkaupunkiseudulle. Toimitus varmistetaan aina tilauksen vahvistamisen yhteydessä.
Esimerkiksi jos tilaat tiistaina tuotteet, on ensimmäinen mahdollinen toimituspäivä torstaina tai mikäli tilaat tuotteet torstaina, on ensimmäinen mahdollinen toimituspäivä seuraavan viikon tiistai. Arkipyhät lasketaan lisäpäiviksi toimitukseen, kuten myös lauantai ja sunnuntai.
Toimitusalue on: Helsinki, Vantaa, Espoo, Kauniainen, Klaukkala, Nurmijärvi, Tuusula, Hyvinkää, Järvenpää.
Näet toimituskulut ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.
Tilaaja on velvollinen antamaan tilauksen toimitusosoitteen oikeassa muodossa tilauksen tekohetkellä. Tilaaja vastaa ruokien toimittamisen lisäkustannuksista, mikäli toimitus joudutaan uusimaan virheellisten osoitetietojen takia.
Annetut toimituskulut koskevat toimitusta yhteen suomalaiseen osoitteeseen. Yhtä tilausta ei voi jakaa toimitettavaksi kahteen eri osoitteeseen ellei siitä ole erikseen sovittu ruokien toimittajan ja tilaajan välillä.
Tilatut tuotteet ovat tilaajan vastuulla siitä hetkestä alkaen, kun toimitus saapuu annettuun toimitusosoitteeseen. Foodlove ei ota vastuuta tuotteesta, joka on pilaantunut siksi, ettei tuotetta ole käytetty ajoissa tai sitä ei ole säilytetty kylmälaitteessa ennen tuotteen käyttämistä.
Mikäli tuote on vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 24 tunnin kuluessa toimittajalle. Toimituksessa vioittuneista tuotteista tulee viipymättä ilmoittaa ruokien toimittajalle.
Foodlove pyrkii päivittämään verkkosivuille ajantasaista saatavuustietoa tilattavista ruoista. Foodlove ei kuitenkaan vastaa verkkosivun tietojen oikeellisuudesta eikä siten voi vastata siitä, että tuotetta on varmasti saatavilla, vaikka verkkosivun tietojen perusteella tuotetta näyttäisi olevan tilattavissa. Mikäli tilauksen vastaanottamisen jälkeen käy ilmi, että tilattu tuote on loppunut tilapäisesti tai pysyvästi, Foodlove ilmoittaa tästä tilaajalle sähköpostitse tai puhelimitse. Foodlove voi korvata tllauksen tuotteen vastaavalla tuotteella, mikäli tuotteen saatavuudessa on ongelmia.
Viallinen tai vioittunut ruoka-tuote
Herkästi pilaantuvia ruokatuotteita ei voi palauttaa, eikä niitä hyvitetä. Pakkaamme kaikki lähettämämme tilaukset itse. Käsittelemme lähetettäviä tuotteita hyvin varovaisesti, joten on hyvin epätodennäköistä, että kukaan vastaanottaisi vioittuneen tai pilaantuneen tuotteen. Jos näin kuitenkin käy, sinun tulee ilmoittaa siitä meille 24 tunnin sisällä ruokatoimituksen vastaanottamisesta. Pyydämme sinua lähettämään meille kuvan viallisesta tuotteesta ja lyhyen kuvauksen viasta, minkä jälkeen voimme korvata tai hyvittää tuotteen sinulle.
Tämä ei kuitenkaan koske sellaista tilannetta, jossa huomaat, ettet vain pidä tuotteen mausta. Esimerkiksi Manchego-juusto, joka on toisen makuun liian mieto, voi jollekin toiselle olla liian voimakkaan makuinen.
Tilauksen peruuttaminen
Ennen tilauksen vahvistettua toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse myynti@foodlove.fi -osoitteeseen. Tilauksen vahvistamisen ja sovitun toimitusajankohdan jälkeen tilausta ei voi perua, vaan tilausta ryhdytään valmistamaan.
Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.